Fatin Farliana Muncul Kembali

Salam Alaikum and Holla!


Basmallah
*mula cerita hidup baru*


okay title sangat over. Fatin Farliana muncul kembali.*konon aura seram* macam sebelum ni hilang kemana mana je kan. walhal elok je duk rumah besarkan badan. ehemm.

Ya betul, entry aku yg sebelum ni semua aku delete. walaupun takda yang bertanya aku still nak jawab. hehe. btw, ni kira comeback ahh setelah berabad ak diam tak ber-blog. so lepas ni aku adalah manusia yg rajin amat sangat menghapdate. kerana apa? kerana obses terhadap diri sendiri mula timbul. haha, no lah. cuma sekarang masa/aktiviti harian ak kembali teratur dgn tenang walaupun kelas besepah je time weekdays. kejap ada kejap tak kejap extra.

So, sebab ni first entry takda menda lah nak story. ni rajin nak konon2 buat satu entry comeback pun sebab rehat kejap. letih naw buat assignment. lukis segala organel2. dah konpius, aku ni amik kelas seni ke? pukul 1.15 a.m melukis. kau rase? ngeh.
 
Takat ni saja dulu. nanti Iolls update lg ya.
okay bubbye. Salam Alaikum. :)  #muahhokaloh

No comments: